▌Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за адресою, вказаною на сайті sotafon.com.ua в розділі «Контакти».
Примітка: ▌Оплата за доставку бракованого товару або якщо товар не відповідає замовленню - здійснюється за рахунок Продавця (отримувача), в інших випадках - за рахунок Покупця (відправника) та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
▌Умови повернення для товарів належної якості
Інтернет-магазин «СОТАФОН» здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється за таких умов:
► якщо він не використовувався;
► якщо збережено його товарний вигляд;
► якщо збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
► наявність у Вас чека або іншого документа, що підтверджує оплату.
Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
▌Умови повернення вартості товару належної якості
Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених чинним законодавством України.
Примітка:
▌При оплаті банківською картою на сайті Продавця, кошти повертаються на картку, з якої було здійснено оплату.
▌При оплаті банківським переказом з рахунку IBAN Покупця на рахунок IBAN Продавця, кошти повертаються на рахунок IBAN Покупця, з якого було здійснено оплату.
▌При оплаті у відділенні Нової пошти (NovaPay), кошти повертаються на рахунок IBAN Покупця, який він вказав у Бланку Обмін/Повернення товару. Не допускається повернення коштів третій особі.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», магазин може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості або поверненні вартості товару належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Заповнити: Бланк Обмін/Повернення товару
Вдалих Вам покупок!
З повагою, інтернет-магазин «СОТАФОН»